[video_item video=https://openseeshouse.com/wp-content/uploads/videos/01-welcome.mp4 poster=”https://openseeshouse.com/wp-content/uploads/videos/01-welcome-poster.jpg” title=”پیام خوشامد مدیر خانه OpenSees”]

خانه OpenSees تلاشی است در جهت آموزش نرم افزار OpenSees و توسعه قابلیت های آن با هدف ارتقای سطح خروجی های تحقیقاتی دانشجویان و محققان گرایش های سازه، زلزله و ژئوتکنیک رشته مهندسی عمران در کشور عزیزمان ایران. انتخاب نرم افزار OpenSees مبتنی بر نقش راهبردی آن به عنوان یک بستر باز جهت توسعه دانش و فناوری نرم افزارهای اجزای محدود پبشرفته بوده است. برای آشنایی بیشتر با تاریخچه فعالیتهایی که منجر به راه اندازی خانه OpenSees گردید از شما دعوت میکنیم توضیحات ما را در خصوص بسته های آموزش ویدیویی OpenSees و نیز نسخه OpenSees سفارشی خانه OpenSees ملاحظه بفرمایید. همچنین برای آشنایی با بنیانگذار این مجموعه از شما دعوت میکنیم صفحه معرفی دکتر سید علیرضا جلالی را ملاحظه بفرمایید.

همانطور که گفته شد، زمینه های فعالیت این مجموعه در حال حاضر بیشتر ناظر بر آموزش و توسعه ابزارهای تحلیل غیرخطی با محوریت نرم افزار OpenSees است. با این حال اهداف زیر نیز بصورت موازی با این موضوع پیگیری می شوند:

  • گسترش دانش و فن آوری لازم جهت توسعه نرم افزارهای تجاری تحلیل و طراحی سازه ها.
  • آموزش مهارت های برنامه نویسی با نگاهی مفهومی و در عین حال کاربردی و پروژه محور.
  • آموزش و ارائه مشاوره به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بطور کلی محققین سازه و زلزله با هدف ارتقای سطح دستاوردهای پژوهشی دانشگاه های کشور.
  • قبول پروژه های ارزیابی ریسک و برآورد عملکرد سازه های ساختمانی.
  • قبول پروژه های تهیه نرم افزارهای عمرانی.
  • ارائه مشاوره در زمینه تهیه و ارسال مقالات معتبر بین المللی از فعالیت های پژوهشی.

امید است که الطاف خدای متعال به عوامل این مجموعه در پیشبرد اهداف خود یاری رساند.

درباره خانه OpenSees